مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-02اقتصادي

افزایش 40 تا 50 درصدی کرایه تاکسی های همدان در سال آینده 


رییس کمیسیون فنی، عمرانی و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان از تصویب افزایش 40 تا 50 درصدی کرایه تاکسی در سال 1401 در شورای اسلامی شهر همدان خبر داد.

  - مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال جاری با تشکیل جلسات متعدد کمیته نرخ گذاری متشکل از نماینده شورای شهر، نماینده فرمانداری و سازمان هایی مانند صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی بررسی جامع و دقیقی نسبت به وضعیت کسب و کار تاکسیران های همدانی صورت گرفت و این نتیجه حاصل شد که نرخ نامه به صورت فرمول دقیقی تعیین شود.

وی ادامه داد: در این کمیته، سهم تورمی اقلام مصرفی و استهلاک خودرو و هزینه های جاری به همراه درصد افزایش حداقلی دستمزد راننده ملاک قرار گرفت و در نهایت به مبالغ رندی رسیدیم تا شهروندان دچار سردرگمی نشوند.

حیدری مطرح کرد: تلاش می کنیم نرخ نامه از ابتدای سال آینده در اختیار ناوگان حمل و نقل عمومی قرار بگیرد چراکه تاخیر در اعلام قیمت جدید باعث زیان تاکسیران ها و رانندگان اتوبوس می شود.

عضو شورای شهر همدان همچنین بیان کرد: درصد افزایش نرخ کرایه تاکسی های درون شهری همدان برای چهار نفر و به نسبت چهار نفر سال قبل اعمال می شود.

وی درباره نرخ گذاری اتوبوس های درون شهری هم گفت: در نرخ گذاری سال بعد اتوبوس ها نیز افزایش 40 تا 50 درصدی در نظر گرفته شده که با محاسبه حق الز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 تا 50 درصدی کرایه تاکسی های همدان در سال آینده 

افزایش 40 تا 50 درصدی کرایه تاکسی های همدان در سال آینده